سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قوانین استرالیا

مهاجرت به کشور استرالیا از طریق راه های مختلفی امکان پذیر است که باید بر اساس قوانین استرالیا انجام شود و مورد توجه قرار گیرد. متقاضیان می توانند از طریق مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، سرمایه گذاری، تولد فرزند و ازدواج با تبعه کشور استرالیا به این کشور مهاجرت، دقت داشته باشید که برای ورود از طریق هر یک از روش های نامبرده شرایط و قوانین وجود دارد که رعایت آن الزامی است. 

شرایط تحصیل قانونی در کشور استرالیا

مهاجرت تحصیلی استرالیایکی از رایج ترین و آسان ترین راه ها برای مهاجرت به کشور استرالیابه شمار می آید، اما متقاضیان باید دقت داشته باشند که از این طریق نمی توانند اقامت دائم کشور استرالیا را به دست بیاورند. متقاضیان خارجی برای مهاجرت تحصیلی به کشور استرالیا باید در اولین قدم موفق شوند از دانشگاهی در این کشور گواهی پذیرش دریافت کنند. به این منظور دانشجویان باید به بررسی دقیق دانشگاه های معتبر این کشور بپردازند، پس از انتخاب دانشگاه باید مدارک تعیین شده را برای اخذ پذیرش به دانشگاه ارسال کنید تا درخواست شما مورد پذیرش قرار گیرد. پس از اخذ پذیرش از دانشگاه متقاضی باید اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای تحصیلی استرالیاانجام دهد. اگر قصد دارید پس از پایان دوره تحصیلی در این کشور اقامت داشته باشید باید ویزای تحصیلی خود را به ویزای کار یا ویزای سرمایه گذاری استرالیا تبدیل کنید.

قوانین استرالیا در زمینه کار

متقاضیان خارجی و بین المللی برای ورود به بازار کار کشور استرالیا به دعوت نامه شغلی و ویزای کار استرالیااین کشور نیاز دارند. زبان رسمی در کشور استرالیا زبان انگلیسی است، پس لازم است برای شروع کار در این کشور برای برقراری ارتباط با زبان انگلیسی تسلط داشته باشید. برای یافتن کار در کشور استرالیا می توانید به وب سایت های کاریابی معتبر در این کشور رجوع کنید، همچنین می توانید از طریق آگهی شغلی منتشر شده و موسسات کاریابی به دنبال شغل مورد نظر خود باشید. پس از یافتن کار فرد باید مدارک تعیین شده را جهت اخذ دعوت نامه شغلی به کارفرما یا موسسه مربوطه در کشور استرالیا ارسال کند.

برای اعطاء ویزای کار کشور استرالیاسیستم امتیاز بندی در نظر گرفته شده است، فرد باید برای اخذ ویزای کارموفق شود حداقل امتیاز تعیین شده را کسب کند. امتیازات بر اساس معیارهایی مثل سوابق کاری، تحصیلات، سن، میزان تسلط به زبان انگلیسی، تسلط به زبان و اسپانسر به فرد اعطاء می شود. با مطالعه مقاله سیستم امتیاز بندی مهاجرت کاری به استرالیا اطلاعات بیشتری در خصوص سیستم امتیاز بندی این کشور کسب می کنید.

 

قوانین استرالیا در زمینه سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های تضمینی برای مهاجرت به کشور استرالیا که در نهایت منجر به اخذ اقامت این کشور می شود، سرمایه گذاری در استرالیااست. برای سرمایه گذاری در کشور استرالیا راه های مختلفی مثل ثبت شرکت، خرید اوراق قرضه و خرید ملک وجود دارد. حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت در استرالیا بین 400000AUD الی 2000000AUD (دلار استرالیا)، خرید اوراق قرضه 5000000AUD (دلار استرالیا) و خرید ملک 600000AUD (دلار استرالیا) است. برای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیانیز سیستم امتیاز بندی در نظر گرفته شده است که فرد باید موفق شود 65 امتیاز کسب کند.

قوانین استرالیا در زمینه ازدواج و تولد فرزند

متقاضیان خارجی طی ازدواج با فردی با تابعیت استرالیا می توانند اقامت دائم این کشور را بدست آورند، طبق قوانین استرالیا برای ازدواج با شهروند استرالیایی، فرد سن متقاضیان باید 18 سال باشد و در زمان ازدواج زوجین باید مجرد باشند. در صورتی که فرد قبلا متاهل بوده باشد باید در زمان ازدواج مدارک طلاق یا فوت همسر پیشین خود را ارائه کنند. همچنین زوجین باید برای اثبات واقعی بودن ازدواج مدارک و شواهدی ارائه کنند. پس از گذشت 2 سال از ازدواج رسمی در استرالیا فرد می تواند اقامت دائم این کشور را دریافت کند، با گذشت 2 سال از اخذ اقامت دائم استرالیا فرد می تواند پاسپورت استرالیا را کسب کند. برای اخذ تابعیت استرالیا فرد باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند و از قوانین وضع شده در این کشور مطلع و به آن ها پایبند باشد.

طبق قوانین وضع شده در کشور استرالیا تابعیت در این کشور از طریق قاعده خون به فرزندان متولد شده اعطاء می شود. به این منظور که در زمان تولد باید حداقل یکی از والدین دارای تابعیت کشور استرالیا باشد تا طفل متولد شده جزء اتباع این کشور محسوب شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط تولد در به مقاله اخذ اقامت از طریق تولد در استرالیا رجوع کنید. برای اخذ تابعیت از طریق تولد لازم است فرد مدارک ذیل را ارائه کند.

  • گواهی تولد طفل
  • گواهی بیمارستان که فرزند در آن جا متولد شده باشد
  • حکم تایید دادگاه
  • اثبات محل زندگی
  • ارائه گواهی تمکن مالی

با مطالعه این مقاله اطلاعاتی در خصوص قوانین استرالیا و روش های مهاجرت به این کشور کسب کردید.

 مهاجرت به استرالیا

وکیل مهاجرت استرالیا

وکیل مهاجرت به استرالیا

ویزای استرالیا

اخذ ویزای استرالیا

ویزای کار استرالیا

ویزای سرمایه گذاری استرالیا

دامون آرین

انواع ویزای والدین استرالیا

مناطق رجیونال

انواع ویزای استرالیا

اقامت در استرالیا

ویزای اسپانسر کارفرمای استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای اسپانسر کارفرمای استرالیا

ویزای والدین استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای والدین استرالیا

ویزای ازدواج استرالیا

 مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای ازدواج استرالیا

ویزای توریستی استرالیا

بازدید از استرالیا از طریق ویزای توریستی و گردشگری

ویزای تحصیلی استرالیا

مهاجرت به استرالیا از طریق ویزای تحصیلی

ویزای 500 استرالیا

ترجمه ناتی     مترجم ناتی

ارزیابی ویزای کار استرالیا       فرم ارزیابی کار استرالیا     فرم ارزیابی ویزای استرالیا

ارزیابی ویزای سرمایه گذاری استرالیا     فرم ارزیابی ویزای سرمایه گذاری استرالیا

لیست مشاغل استرالیا        لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا

اقامت استرالیا     اقامت موقت استرالیا  اقامت دائم استرالیا